whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    הקמת גינות פרטיות

    הצעד הראשון והמכריע ביותר של הקמת גינות פרטיות הוא העלאת רעיונות על הנייר. אסטרטגיה מחושבת היטב עשויה לעזור לכם לחסוך במשאבים ולספק תוצאה מוגמרת טובה יותר. תהליך העיצוב של הקמת הגינות הוא הליך שיטתי ליצירת תוכנית המתחשבת בתנאים הקיימים, בהעדפותיכם וביסודות העיצוב. מטרת עיצוב הגינה הפרטית היא ליצור סידור אסתטי, שימושי ואקולוגי של האלמנטים הטבעיים והמלאכותיים שישתלבו באופן מדהים בגינה שלכם. לשם כך עליכם לעבוד עם מקצוענים בתחום. חברת קו במרחב מתמחה בהקמת גינות פרטיות והם ישמחו לעצב את הגינה שלכם באופן יוקרתי עם התחשבות בכל האהבות שלכם, על מנת ליצור לכם פינת חמד.

    הקמת גינות פרטיות – איך לשלב הכל?

    בחירת החומרים וניתוח האתר, בדיקת הצרכים והבקשות, שרטוט תוכניות עיצוב ולבסוף הקמת גינות פרטיות הם השלבים של תהליך העיצוב וההקמה של הגינות. הצרכים האסתטיים והפרקטיים של העיצוב נקבעים במהלך השלבים הראשונים. שני השלבים הבאים כוללים שילוב של מפרטים אלה בעיצוב הנוף המושלם.

    השלב הראשון הוא הערכה של הקרקע, הניקוז, האקלים והצמחים הקיימים באתר. זהו שלב חיוני בהחלטה היכן לשים צמחים והיכן ליצור פינת ישיבה. זה חיוני מכיוון שאתם, המשתמשים, רגישים לאותן תנודות טמפרטורה, תנודות לחות, תנודות משקעים, תנודות רוח ותנודות שמש כמו הצמחים. השלב הבא הוא בניית רשימת משאלות, שתעזור לכם להחליט אילו תכונות תרצו בחצר ובגינה שלכם. ניתן להשתמש בנתוני ניתוח האתר ם כדי להנחות את האסתטיקה הכללית של העיצוב. לאחר מכן ממפים את מרחבי הפעילות באתר באמצעות התרשים הפונקציונלי, ומשם נרקמת תוכנית רעיונית.

    על אילו גורמים חשוב לחשוב בעת עיצוב והקמת גינה?

    ישנם מספר גורמים שכדאי לחשוב עליהם במהלך תהליך הקמת גינות פרטיות:

    • חשוב ללמוד את שטח האדמה לפני שמתחילים לנקות את האדמה מהצמחייה הישנה.
    • לזכור תמיד ולתעדף את הרצונות והצרכים של הלקוח.
    • לקבוע צורות וסידור חללים.
    • לייעד אזורים לשימושים מסוימים והחיבור שלהם יחד.
    • צמחים משרתים מספר מטרות, הן עבור הסביבה והן עבור האדם המשתמש בהם.
    • יש להשתמש בשתילה המתאימה לאזור כדי ליצור עיצוב נוף יפהפה.
    • להדגיש אלמנטים חשובים כמו פינת ישיבה מעוצבת או מפל יפיפה.
    • יש לשקול היטב חומרים, גוונים וגימורים.

    לעיצוב והקמת גינה מעוצבת ויוקרתית צרו קשר עם חברת קו במרחב.

    הקמת גינה פרטית

    ככל שאנשים חיים באזורים צפופים יותר, כך ההגנה על המרחב האישי שלהם בחיק הטבע חיונית יותר מאי פעם. כל מי שיש להם גישה לחצר או גינה יכולים להפיק תועלת מעיצוב והקמת גינה ממגוון סיבות, כולל פרטיות, אסתטיקה והפחתת רעשי חוץ. הקמת גינה פרטית באמצעות שילוב של צמחים וחומרי גלם שונים המשתלבים בעיצוב, יעזרו לחברת קו במרחב לעצב עבורכם את גינת החלומות שלכם. 

    מה הם היתרונות של הקמת גינה פרטית?

    באמצעות הקמת גינה פרטית תוכלו לנצל את החלל של החצר שלכם באופן האופטימאלי ביותר, ולהרוויח מספר יתרונות משמעותיים, כמו למשל:

    • ניתן להסתיר את החצר שלכם מהחלונות של השכנים.
    • ניתן ליצור חלוקה בין החצר שלכם לסביבה הסמוכה כדי להפחית את זיהום הרעש מכביש עמוס או מדרכה.
    • ניתן להפוך את הגינה שלכם לפרטית יותר על ידי הפרדת אזורים.
    • ניתן להגן על המקום מכל הפולשים הפוטנציאליים.

    מדוע חשוב לעצב את הגינה הפרטית שלכם?

    הפנים והחוץ של הבית שלכם צריכים להיות מהנים באותה מידה. לתכנון הגינון שלכם עשויות להיות מספר השפעות חיוביות על הנכס שלכם ועל ערכו. אם יש לכם בית פרטי, יש לכם את ההזדמנות הייחודית לעצב אזור שניתן ליהנות ממנו כל השנה. אתם עשויים להדגיש את התכונות החיצוניות של הבית שלכם שהכי חשובות לכם לאורך שלבי התכנון וכמובן הקמת גינה פרטית. בנוסף לשיפור איכות החיים עבורכם ועבור יקיריכם, עיצוב אטרקטיבי עשוי להפוך את הבית שלכם למושך יותר עבור אחרים. הוצאת מאמץ וכסף על עיצוב והקמת גינה עשויה להשתלם לכם, עד חמישה עשר אחוז מערך הבית שלכם עשוי לעלות בזכות גינה מטופחת ומעוצבת. בין אם תבחרו בפריסת נוף קונבנציונלית או לא מסורתית, הערך האסתטי של הבית שלכם יגדל אם ההיבטים הגדולים ביותר שלו יודגשו.

    כמו כן, לעיצוב החצר שלכם יכולה להיות גם השפעה מועילה על המערכת האקולוגית המקומית. תכנון קפדני של החצר שלכם עשוי לעזור לכם למתן את הטמפרטורות העונתיות (גם בקיץ וגם בחורף), להפחית את השפעת הרוח, לחסוך במים, ואפילו לכלול צמחים מטהרי אוויר בחצר שלכם. רוצים לשמוע עוד פרטים? צרו קשר עם חברת קו במרחב!

    project