whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    תכנון גינות פרטיות

    עיצובי גנים ונוף מגוונים הופיעו ברחבי העולם כתוצאה מהשפעות תרבותיות והתאמות לאקלים ולמינים משתנים, כמו גם מהרצון האנושי להירגע בסביבה הטבעית והיכולת לעצב את הסביבה הטבעית שלנו כך שתתאים לנו. אפשר לומר כי תכנון גינות פרטיות משלב מחקר ותכנון של אזורים חיצוניים בבית. מעצב גינות של חברת קו במרחב יוצר תכנון לגינה החדשה, תוך התחשבות במאפיינים הפיזיים הייחודיים ובמשמעות התרבותית של כל מיקום. הדבר נעשה על ידי שימוש בשיטות מתאימות ובחומרים טבעיים או סינתטיים על פי קריטריונים אסתטיים, פונקציונליים ותכנוניים שנקבעו מראש.

    אלמנטים חשובים בעת תכנון גינות פרטיות

    הצורה בהן נשתלו הצמחים שלכם והאלמנטים השונים בגינה נותנים את הטון בעיצוב הגינה שלכם. אתם יכולים לבחור בין צמחים גבוהים ודקים, נמוכים עם ענפים, עגולים ורשמיים, או משוחררים וחסרי מבנה. אתם יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של צורות וגדלים כשמדובר באלמנטים לעיצוב, למשל שביל אבן, מזרקת מים או פינת ישיבה. מרקם הוא כלי שימושי מאוד בעת תכנון גינות פרטיות, צמחים ומאפיינים אדריכליים עשויים להיות קשים או רכים, עדינים או גסים, כבדים או קלים, מחוספסים או חלקים וכן הלאה. כדי להשיג את האפקט הרצוי, אתם צריכים מגוון של מרקמים בסביבה שלכם אם אתם רוצים שהעיצוב יראה שלם. כל אלו יגרמו לעיצוב של הגינה שלכם להיראות מורכב ומתוחכם יותר. 

    איך לבחור את הצבעים המתאימים לגינה?

    אחד הדברים הראשונים שתבחנו כאשר תתבוננו בגינה שלכם הוא הצבעים שיש בה, לכן חשוב לקחת בחשבון את השינויים העונתיים. קל לצפות מראש את הצבעים הבהירים שהגינה שלכם תציג באביב ובקיץ, אבל חשוב לא לשכוח גם את הפריחה של החורף. זה חיוני לשתול עצים וצמחים ששומרים על צבעם במשך כל חודשי השנה, צמחים רב עונתיים ועצי מחט הם כולם אפשרויות נהדרות לעיצוב גינה. יתר על כן, הצבעים של חומרי הגלם לעיצוב עשויים להשפיע באופן משמעותי על המשיכה החזותית הכוללת של הסביבה שלכם, לכן חשוב לשקול אותם לעומק בעת תכנון גינות פרטיות. השיקול האחרון בעיצוב נוף הוא הגודל, קנה המידה של הנוף שלכם מבוסס על היחס בין הגבהים והרחבים של האלמנטים העיצוביים. הגודל הוא מה שהופך את העיצוב למעניין יותר בכללותו. יש לקחת בחשבון את גודל הבית, הרכוש וכל המאפיינים הקיימים בעת תכנון ועיצוב הגינה שלכם. רוצים שמקצוענים בתחום יתכננו ויקימו עבורכם את גינת החלומות שלכם? צרו קשר עם חברת קו במרחב.

    עיצוב והקמת גינות

    המונח עיצוב והקמת גינות מדבר על תכנון האזור הייעודי לגינה, כך שניתן יהיה להשתמש בו וליהנות ממנו במלוא הפוטנציאל שלו. מכיוון שהיא מצריכה ידע באקולוגיה המקומית ובחירת מיני צמחים עמידים, עבודת גינון היא מדע בפני עצמו. גינה מתוכננת היטב המיושמת ומטופלת במומחיות מעלה את ערך הבית שלכם ומשפרת את איכות חייכם. עיצוב הגינה מועיל בארבע דרכים שונות: אמנותית, כלכלית, מעשית ואקולוגית. חברת קו במרחב המתמחה בעיצוב והקמת גינות פרטיות, שומרים על כל האלמנטים החשובים בעת ביצוע העבודה כדי ליצור את פינת החמד המושלמת עבורכם.

    החשיבות של עיצוב והקמת גינות פרטיות

    עיצוב והקמת גינות בעלות ערך אסתטי משפר את החוויה החזותית ומספק הנאה חושית. עיצוב גינות יצירתי עשוי להדגיש את המאפיינים הטובים ביותר של הבית והנכס שלכם תוך הסתרת פגמים אפשריים. אלמנטים שמוסיפים לגינה, כמו עצים בהם מנשבת רוח, בית ציפורים על מנת לשמוע את שירתם או מזרקת מים זורמים, עשויים לשפר פלאים את האווירה של הבית שלכם. פרחים, דשא ירוק ופכפוך המים בגינה שלכם, כולם מרגיעים את החושים.

    איך עיצוב גינה משפיע על ערך הנכס?

    בית עם גינה יפה נחשק יותר לקונים פוטנציאליים. בהתאם לפרטים הספציפיים של השכונה, גינון מעוצב היטב עשוי להוסיף בין 6% ל-15% לשווי הבית שלכם. המטרה של עיצוב והקמת גינות פרטיות היא להעלות הן את הערך האסתטי והן הכספי של הנכס שלכם. הפונקציונליות של הנכס מוגברת על ידי עצים, שיחים, דשא ואלמנטים שבנויים במיקום אסטרטגי, כל אלו הופכים את הבילוי בחוץ להרבה יותר נעים. עיצוב גינה הוא דרך מצוינת לתקן בעיות נוף ולהפחית תחזוקה. כמו כן, לנוף עשוי להיות ערך אסתטי בנוסף לערכו המעשי. עיצוב הגינה בצורה מסוימת יכול גם לספק צל וקרירות בקיץ או שמירה על חום בחודשי החורף. ניתן גם לשתול צמחים מיוחדים העוזרים בטיהור האוויר או מרחיקי מזיקים. עיצוב מחושב הוא חיוני, לכן חשוב לפנות רק למומחים בתחום. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם חברת קו במרחב.

    project